Jaki gadżet promocyjny sprawdzi się na konferencjach?
Konferencje to doskonały moment, aby wymienić się cenną wiedzą, rozbudować sieć kontaktów, a także aby umocnić pozycję swojej marki w świadomości odbiorców. Warto skorzystać z tej okazji, aby wypromować swoją firmę, decydując się skuteczne i pomocne gadżety promocyjne. Dowiedz się, jakie najlepiej sprawdzą się na takie okazje.
Długopisy z nadrukiem firmy
Długopisy to jeden z najchętniej wybieranych gadżetów reklamowych, który sprawdza się doskonale podczas konferencji. Nie dziwi to nikogo, w końcu podczas takich wydarzeń wykonujemy wiele ważnych dla nas notatek. Sięgając po długopis reklamowy z logiem firmy, dajemy sobie gwarancję, że marka zapadnie w pamięć użytkowników. To niezwykle tani gadżet, co zdobywa przychylność szczególnie tych osób, które posiadają ograniczony budżet. Logo zawarte na długopisach jest estetycznie wyeksponowane, a jednocześnie nie sprawia wrażenia nachalnej reklamy. Oferując długopisy podczas konferencji, zyskujesz zarówno Ty, jak i uczestnicy wydarzenia.
Teczki z nadrukowanym logo
Jaki gadżet reklamowy doskonale wyrazi nasz profesjonalizm oraz przygotowanie do konferencji? Elegancko wykonana teczka A4 z nadrukowanym logo. To dzięki niej w Twoich dokumentach i notatkach z wydarzenia wreszcie zapanuje harmonia i porządek. Po takie teczki sięgają przedsiębiorcy z różnorodnych branży. Bardzo często umieszczane są w nich broszury, katalogi czy materiały pokonferencyjne lub agendy. Dlatego warto zadbać o to, aby wybierana teczka była rzeczywiście pojemna i pozwalała na uporządkowanie wszystkich materiałów. Dzięki niej każdy uczestnik szkolenia będzie mieć wszystkie cenne informacje zawsze pod ręką.
Użyteczne notesy reklamowe
Ciekawe bloki dyskusyjne i warsztatowe, istotna wiedza zdobyta na konferencji, pomocne kontakty, które mogą pomóc w rozwoju biznesu - te wszystkie informacje warto spisać, aby nic nie umknęło pamięci. Najczęstszym gadżetem, jaki można zdobyć na takim wydarzeniu, jest długopis reklamowy, jednak co z resztą? Wyjdź naprzeciw potrzebom uczestników wydarzenia i podaruj im notes reklamowy, który pomieści wszystkie cenne notatki. W tak skuteczny sposób pokażesz uczestnikom konferencji, że o nich dbasz i pragniesz, by opuścili wydarzenie z jak największym zadowoleniem. Przygotowanie takiej konferencji nie dotyczy wyłącznie agendy czy osób prowadzących poszczególne bloki. Trzeba należycie zadbać również o uczestników, a w tym z pewnością pomoże zgrabnych rozmiarów notatnik z długopisem.
Słodki poczęstunek będący reklamą
Wielogodzinne konferencje są wydarzeniem, na które bardzo często zjeżdżają się ludzie z całego kraju. Pokonują tym samym spore dystanse i przebywają wiele godzin w podróży. Zdarza się, że w trakcie samej konferencji odczuwają oni pewne zmęczenie oraz senność. Warto osłodzić im nieco ten trud i dodać energii, oferując słodkie czekoladki z logiem. Słodycze mogą znaleźć się w pakietach dla uczestników eventu, a także na holu, gdzie będą w wolnym dostępie dla wszystkich. To niezwykle tani i pomocny sposób na to, aby zbudować przyjemne skojarzenia z marką, pokazując, że dba się nie tylko o samą oprawę merytoryczną i logistykę wydarzenia, ale także o każdego poszczególnego uczestnika i jego indywidualne potrzeby.
Cukier i herbata na przerwy kawowe
Mówiąc o gadżetach promocyjnych, które doskonale sprawdzą się na konferencji, nie sposób nie wspomnieć o tych artykułach, jakie uświetnią każdą przerwę kawową. Cukier w saszetkach, jaki posiada nadrukowane logo firmy, jest bardzo popularnym produktem, który służy nie tylko samym uczestnikom eventu, ale także reklamie marki organizatora. Będzie to świetna wizytówka dla nas, pokazując, że dbamy o oprawę wydarzenia w każdym możliwym szczególe. Warto upewnić się, że na konferencji niczego nie brakuje, a w szczególności cukru do kawy czy herbaty, który może okazać się pozytywną reklamą.