Strona główna » Główne » Zastosowanie gadżetów reklamowych
Kategorie
Bestsellery

Zastosowanie gadżetów reklamowych

Kiedy korzystać z gadżetów reklamowych?

 

Okazji do korzystania z gadżetów reklamowych jest wiele. Warto dobrze zaplanować dystrybucję materiałów reklamowych ponieważ często koszty ich dostawy do klienta końcowego mają znaczący wpływ na wartość całej kampanii. Dużo łatwiej i taniej jest przekazać upominek w postaci plecaka z logo podczas bezpośredniego kontaktu z klientem niż korzystać z przesyłki kurierskiej na wskazany adres.

A oto kilka przykładów i pomysłów na wykorzystanie upominków promocyjnych:

  • nagrody w programach lojalnościowych
  • dodatek do produktu głównego ( np kawa + kubek do kawy z logo )
  • upominki wręczane podczas targów branżowych
  • dodatki do materiałów edukacyjnych wręczane podczas konferencji i szkoleń
  • gadżety promocyjne wręczane podczas kampanii wyborczych
  • upominki dla pracowników firm wręczane podczas spotkań i zabaw integracyjnych
  • nagrody w konkursach
  • produkty rozdawane podczas imprez masowych ( np. koncerty )
  • produkty wykorzystywane podczas akcji społecznych ( np. gadżety odblaskowe zwiększające bezpieczeństwo )



Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Główne
Najczęściej wyszukiwane
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu