Zastosowanie gadżetów reklamowych
Kiedy korzystać z gadżetów reklamowych?
Okazji do korzystania z gadżetów reklamowych jest wiele. Warto dobrze zaplanować dystrybucję materiałów reklamowych ponieważ często koszty ich dostawy do klienta końcowego mają znaczący wpływ na wartość całej kampanii. Dużo łatwiej i taniej jest przekazać upominek w postaci plecaka z logo podczas bezpośredniego kontaktu z klientem niż korzystać z przesyłki kurierskiej na wskazany adres.
A oto kilka przykładów i pomysłów na wykorzystanie upominków promocyjnych:
- nagrody w programach lojalnościowych
- dodatek do produktu głównego ( np kawa + kubek do kawy z logo )
- upominki wręczane podczas targów branżowych
- dodatki do materiałów edukacyjnych wręczane podczas konferencji i szkoleń
- gadżety promocyjne wręczane podczas kampanii wyborczych
- upominki dla pracowników firm wręczane podczas spotkań i zabaw integracyjnych
- nagrody w konkursach
- produkty rozdawane podczas imprez masowych ( np. koncerty )
- produkty wykorzystywane podczas akcji społecznych ( np. gadżety odblaskowe zwiększające bezpieczeństwo )
Przejdź do strony głównej
Wróć do kategorii Główne