Kontakt
wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Wpisy do kategorii » Pamięci usb z nadrukiem logo
Kategorie
Bestsellery

Pamięci usb z nadrukiem logo

Pamięci usb z nadrukiem logo


Rozwój nowoczesnych technologii powoduje, że coraz częściej rolę gadżetów reklamowych spełniają wykorzystywane na co dzień zdobycze nowych technologii. Do takich zalicza się na pewno pamięci USB, które śmiało można postawić na czele listy najczęściej wybieranych gadżetów z tej kategorii. Są one dzisiaj powszechnie stosowane, dlatego też jako gadżet reklamowy spełniają się po prostu znakomicie. Niektóre firmy rozdając klientom takie upominki reklamowe jednocześnie umieszcza na nich w cyfrowej postaci materiały reklamowe dotyczące ich firmy czy produktu.



Pendrive jest powszechnie dzisiaj wykorzystywany, dlatego też nie dziwi fakt, że wręczany jako upominek reklamowy w większości sytuacji jest przez obdarowane osoby używany zgodnie z ich przeznaczeniem praktycznie codziennie. To sprawia, że umieszczone na nim dane, takie jak logo czy nazwa firmy zapadają w pamięć nie tylko tej osobie, ale również często innym, które mają z nią kontakt. Ich zaletą ze strony firm zamawiających je jako gadżet reklamowy jest dość przystępna ich cena jak również łatwość wykonania na nich dowolnego nadruku czy nawet grawerów.

alt

Metoda, jaka zostanie wykorzystana do naniesienia danych na pendrive bardzo często uzależniona jest przede wszystkim od tego, z jakiego materiału jest on wykonany. Na plastikowych stosuje się zazwyczaj nadruk lub kalkomanię sitodrukową. W przypadku tych, których zewnętrzna część pokryta jest metalem, doskonale sprawdzi się również grawerowanie. Wprawdzie wykonanie danych w ten sposób może być nieco droższe, jednak efekt końcowy jest odmienny i zdaniem wielu osób sprawia, że taki gadżet postrzegany jest jako znacznie bardziej elegancki.

alt

Klienci mają do wyboru pendrivy nie tylko o różnorodnych formach i kolorystyce, ale także o różnych pojemnościach pamięci. Dzięki temu bez problemu mogą wybrać idealnie dopasowane do swoich potrzeb. Najczęściej, podobnie zresztą jak wiele innych gadżetów reklamowych pendrive pod względem kolorystyki dobierany jest do barw, które klientom kojarzą się z firmą. Jeżeli jego kolor nie ma zbyt dużego znaczenia, zwraca się uwagę na to, aby barwa była kontrastowa w stosunku do koloru wykonywanego napisu, co pozwoli na znacznie lepsze jego wyeksponowanie. Jeżeli chodzi o wielkość pamięci, to często w grę wchodzi kwestia ceny za pojedynczy pendrive. Im większa pamięć, tym więcej zainteresowany jego wykorzystaniem jako gadżetu reklamowego klient musi za niego zapłacić. Dlatego też w bardzo wielu sytuacjach wybierane są przede wszystkim takie, których pojemność nie jest zbyt duża.


Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Wpisy do kategorii
Najczęściej wyszukiwane
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu