Głównym zadaniem produktów promocyjnych jest budowanie w świadomości klientów pozytywnego wizerunku Waszej firmy.
I nie ogranicza się to tylko do relacji pomiędzy sprzedawca i klient końcowy / detaliczny.
Gadżety reklamowe doskonale sprawdzają się także podczas działań B2B – są doskonałym narzędziem pracy dla Waszych handlowców.
„Przełamywania lodów” - Pierwszy kontakt z klientem podczas targów, jak rozpocząć rozmowę, zachęcić go do tego aby został dłużej i lepiej poznał ofertę – oczywiście kawa… a co zrobić jeśli już wypił 3? Zaproponować coś słodkiego – np. cukierki reklamowe.
Gadżet na pożegnanie – po odbyciu rozmowy z nowym potencjalnym klientem warto zostawić mu drobny gadżet który stanie na jego biurku i będzie mu przypominał o odbytej rozmowie.
Kalendarz na biurko, kubek do kawy albo organizer na długopisy – sposobów jest wiele.
Standaryzacja – wykorzystanie tej samej grupy gadżetów ozdobnych w wyposażeniu biur, ujednolicenie ubioru pracowników sprawia , że każda firma znacząco zyskuje w oczach klienta. Można śmiało uznać, że ten niewielki zabieg pozwala awansować firmie z poziomu lokalnego do międzynarodowej korporacji ( oczywiście tylko w kwestii postrzegania )
Rada na koniec – korzystajcie z gadżetów reklamowych , wybierajcie dobre jakościowo i przydatne w życiu codziennym produkty. Gadżet reklamowy świadczy o tym jaką firmą jesteście.