Kontakt
wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Główne » Jak wybrać odpowiedni gadżet reklamowy
Kategorie
Bestsellery

Jak wybrać odpowiedni gadżet reklamowy

Podziel się na Facebook

Kto jest odbiorcą

 

– to chyba najważniejsza sprawa przy wyborze gadżetu – im bardziej dopasujemy produkt do klienta tym lepszy efekt osiągniemy.

Jeśli potrafimy dokładnie zdefiniować grupę odbiorców – to wybór gadżetu jest już formalnością.

Dlaczego to tak ważne – prostym przykładem może być podstawowy podział ze względu na płeć ( chociaż już w dzisiejszych czasach nie tak oczywisty jak kiedyś ).

Firma która oferuje produkty i usługi przeznaczone do pielęgnacji urody dla Pań musi przygotować gadżety które przydadzą się w życiu codziennym płci pięknej.

Wybierając takie produkty jak lusterko, szminkę, haczyk do torebki czy też kosmetyczkę z pewnością trafi w target.

Jeśli dokona zakupu produktów takich jak scyzoryki, multinarzędzia czy też miary budowlane – będzie skazana na porażkę kampanii.

To oczywiście mocno przerysowany przykład – jednak doskonale pokazuje jak ważne jest zdefiniowanie klienta i jego codziennych potrzeb przy wyborze odpowiedniego upominku.

Jak zdefiniować klienta – kryteriów podziałów jest wiele ( demograficzne, geograficzne, psychograficzne ) ale w naszej ocenie do najważniejszych należą:

- ze względu na płeć

- ze względu na wiek

- ze względu na miejsce zamieszkania

- ze względu na profil zawodowy

- ze względu na aktywność fizyczną

- ze względu na przynależność do określonej grupy społecznej

- ze względu na status majątkowy




Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Główne
Najczęściej wyszukiwane
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl